Polityka opinii

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejsza Polityka Opinii reguluje zasady dodawania, publikowania oraz weryfikowania opinii dotyczących produktów lub usług oferowanych przez Właściciela Serwisu.
  2. Właścicielem Serwisu pod adresem .https://seatours.pl/ jest Karol Rosada, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SEA TOURS BIURO PODRÓŻY, Toruńska 20/7, 80-747 Gdańsk. Działalność gospodarcza jest wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 6721880879, REGON 220494150.

§ 2 Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (definicja na podstawie art. 221 Kodeksu Cywilnego).
  2. Kodeks Cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93).
  3. Polityka Opinii – niniejszy dokument.
  4. Produkt – każdy towar lub usługa w rozumieniu art. 2 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym; Produkt ma charakter odpłatny, chyba że wskazano inaczej.
  5. Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem .https://seatours.pl/.
  6. Media społecznościowe – konta lub profile prowadzone w portalach społecznościowych, m.in. Facebook, Instagram, Linkedin.
  7. Opinia – subiektywne wypowiedzi Użytkowników publikowane w Serwisie przez Właściciela Serwisu na zasadach niniejszej Polityki Opinii.
  8. Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym – ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r.
  9. Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Klientowi na: a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, c) inne formy interakcji za pomocą takich danych.
  10. Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu; usługa w rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  11. Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności opisanych w Polityce.
  12. Właściciel Serwisu – Karol Rosada, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SEA TOURS BIURO PODRÓŻY, Toruńska 20/7, 80-747 Gdańsk. Działalność gospodarcza jest wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 6721880879, REGON 220494150

§ 3 Zasady publikowania opinii

  1. Opinie o Produktach lub Usługach wystawione przez Konsumentów są dostępne publicznie.Właściciel Serwisu publikuje opinie zweryfikowane i/lub niezweryfikowane. Opinie zweryfikowane są dodatkowo i czytelnie oznaczone jako zweryfikowane.
  2. W Serwisie publikowane są opinie pozytywne, neutralne i negatywne.
  3. Autorami opinii są:    
    1. osoby, które zakupiły Produkt lub Usługę
    2. osoby, które otrzymały Produkt lub Usługę bez uiszczenia zapłaty
    3. osoby korzystające z Produktu lub Usługi
    4. osoby, które otrzymały Produkt lub Usługę na podstawie umowy barteru lub innej umowy
  4. Właściciel umieszcza w Serwisie Opinie publikowane przez Użytkowników pochodzące bezpośrednio ze Strony, jak również publikowane w Mediach społecznościowych lub innych serwisach internetowych.
  5. Opinie zamieszczone w Serwisie są niezależne i nie sponsorowane.
  6. Użytkownik z chwilą opublikowania Opinii udziela Właścicielowi Serwisu nieodpłatnej zgody na korzystanie oraz rozpowszechnianie i publikowanie zamieszczonej Opinii wraz z danymi jej autora.

§ 4 Weryfikacja Opinii

  1. Opinie są publikowane przez Właściciela Serwisu po ich wcześniejszej weryfikacji.
  2. Użytkownicy mogą podzielić się opinią za pomocą m.in.: formularz na stronie, komentarz pod oferowanym Produktem lub Usługą.
  3. Weryfikacja Opinii następuje m.in. poprzez bezpośredni kontakt z Użytkownikiem z podziękowaniem za opinię; poprzez przesłanie do Użytkowników dedykowanego linku do pozostawienia opinii; poprzez zalogowanie się do Serwisu za pomocą Konta, dzięki któremu dokonano zakupu.
  4. W przypadku wątpliwości dotyczących tego, czy opinia pochodzi od osoby korzystającej z Produktów lub Usługi Właściciela Serwisu, opinia ta nie będzie publikowana jako zweryfikowana.
  5. Publikowane opinie mają na celu przedstawienie korzyści związanych z korzystaniem z Produktów lub Usługi Właściciela Serwisu, które to korzyści zostały dostrzeżone przez dotychczasowych Użytkowników.
  6. Właściciel Serwisu nie korzysta z opinii sponsorowanych lub barterowych.

§ 5 Publikowanie, modyfikowanie i usuwanie Opinii

  1. Opinia publikowana jest w postaci, w jakiej udzielił jej Konsument, tzn. nie jest ona edytowana, skracana ani modyfikowana.
  2. Opinia zostaje poddana modyfikacji lub usunięciu w sytuacji, gdy:
    • jest sprzeczna z prawem lub dobrymi obyczajami,
    • narusza lub ogranicza prawa osób trzecich,
    • jest nieprawdziwa lub wprowadzająca w błąd,
    • zawiera szkodliwe oprogramowania lub pliki,
    • zawiera błędy stylistyczne, ortograficzne, gramatyczne,
    • dotyczy Produktu lub Usługi niedostępnych w sprzedaży

§ 6 Reklamacje

  1. Użytkownik może złożyć reklamację dotyczącą zamieszczania Opinii w formie elektronicznej na adres e-mail office@seatours.pl lub pisemnej na adres Toruńska 20/7, 80-747Gdańsk zgodnie ze wzorem załącznik nr 1.
  2. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.

§ 7 Odpowiedzialność

  1. Użytkownicy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za opublikowane Opinie.

§ 8 Zmiany Polityki prywatności

  1. Polityka jest na bieżąco weryfikowana i aktualizowana.
  2. Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje od 2024-10-15.

§ 9 Postanowienia końcowe

  1. Najnowsza wersja Polityki Opinii jest publikowana w Serwisie.
  2. W celu ciągłego ulepszania procesu weryfikacji Opinii, Właściciel Serwisu na bieżąco aktualizuje Politykę Opinii.

Załącznik nr 1.

FORMULARZ REKLAMACJI